czwartek, 8 grudnia 2016

Mam dzisiaj pecha, micro parasolka i odżywka Joico K - PAK - HIT czy KIT? #blogmas

Witajcie Kochani ;)
Prześladuje mnie dzisiaj pech. Staram się o tym nie myśleć bo jak będę myśleć, że mam pecha to cały czas będę go miała. No ale jak tu kurde nie myśleć negatywnie jak na każdym kroku coś mi się psuje... Powiem tylko, że stłukłam dziś w pracy cały słoik kawy. Brawo ja. No dobra nie będę się dłużej dołować bo to nic nie da. Wypiję gorącą czekoladę i wezmę kąpiel z pianą. Jutro będzie lepszy dzień. :)
Wiecie, że już za dwa tygodnie dzień zacznie się wydłużać? Czyli jeszcze jakiś miesiąc i powinno być jeszcze widno jak będę wychodzić z pracy. Strasznie mnie to cieszy, bo teraz czuję się trochę jak wampir, który wychodzi na zewnątrz tylko po zmroku. Najgorsze jest to, że po wyjściu z pracy, kiedy mój dzień tak naprawdę dopiero się zaczyna, idę do sklepu, a Pani przy wyjściu mówi mi "dobranoc". No tak, ciemno jest to nic tylko iść spać. Po pracy można jeszcze bardzo dużo zrobić. Ale gdy widzę za oknem ciemność, a ludzi życzą mi dobrej nocy to serio mam ochotę wskoczyć pod kołdrę.
Chciałabym dzisiaj polecić wam fajny gadżet, który kupiłam spontanicznie w H&M. Stałam już przy kasie z sukienką, kiedy zauważyłam maleńkie parasoleczki w promocji za 10 zł. Musiałam ją kupić, bo wiedziałam, że to jedyna parasolka którą będę wstanie nosić zawsze w torebce. Zobaczymy jeszcze ile użyć przeżyje. Trochę się boję, że zdmuchnie ją pierwszy wiaterek. Zrobiłam zdjęcie z zeszytem i telefonem, żebyście mogli zobaczyć jakiej jest wielkości po złożeniu.



A tutaj rozłożona i lampki z Biedronki.


Za dyszkę to naprawdę fajny zakup. Zajmuje bardzo mało miejsca w torebce, a nigdy nie wiadomo kiedy może uratować was przed deszczem.
Na koniec kilka słów o odżywce którą ostatnio testuję. Jest to Joico K-PAK. Odżywkę kupiłam na allegro tutaj.Z wysyłką kosztowała ok 60 zł, także nie mało.Zobaczmy co nam obiecuje producent:

Polecana dla:
• Wszystkich typów włosów
• Klientów oczekujących natychmiastowej odbudowy zniszczonych włosów.
• Włosów zniszczonych obróbką termiczną, środkami chemicznymi i szkodliwymi wpływami środowiska, włosów zmęczonych, łamliwych i delikatnych

Właściwości:
• Głęboko nawilżająca odżywka odbudowująca strukturę włosów zniszczonych, pozbawionych blasku
• Lekka konsystencja nie obciążająca włosów
• Uzupełnia ubytki aminokwasów w strukturze włosa
• Nie wypłukuje koloru
• pH: 4.5 – 5.5

Odżywka w internecie opisywana jest jako "rekonstruktor włosów", dlatego miałam wobec niej bardzo duże oczekiwania. Niestety moich włosów nie odbudowała. Owszem ładnie je wygładziła i wyglądają na zdrowsze, ale rekonstrukcją bym tego nie nazwała. Jutro wrzucę wam zdjęcia włosów po jej użyciu. Minusem tej odżywki jest zdecydowanie jej cena, ale również konsystencja - odżywka jest dość wodnista przez co mało wydajna. Zauważyłam też, że efekt który daje nie jest długotrwały, jeśli choćby jeden raz jej nie użyjecie włosy nie wyglądają już tak dobrze.Nie skreślam jej na razie. Zużyję ją do końca, a potem kupię cały zestaw do rekonstrukcji. Taki jak tutaj.



Idą już do mnie dwa fajne produkty do włosów, które niebawem będą testować. Możecie więc spodziewać się niedługo recenzji. Muszę też zrobić zdjęcia swoich włosów, żeby później porównać efekty.

To tyle na dzisiaj!

Pozdrawiam,
Ania

2 komentarze:

  1. Nie korzystałam ale chętnie spróbuje i zobaczymy jak to będzie pasowało do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, każde włosy reagują inaczej a akurat ta odżywka ma świetne opinie w internecie. Pozdrawiam ;)

      Usuń