sobota, 17 grudnia 2016

Pomysły na prezenty dla niej i dla niego




Jeśli jeszcze nie kupiliście prezentów to w ten weekend macie ostatnią szansę, aby coś zamówić przez internet. Jeśli wybieracie się do galerii handlowych to już wam współczuję. W czwartek wybrałam się na zakupy bo brakowało mi jeszcze kilku rzeczy i to co się działo w sklepach to jakaś masakra.... Np. w Pepco, kolejka była tak długa że ludzie ustawieni byli między półkami, aż do końca sklepu. Przysięgam, że stało tam jakieś 30-40 osób! Ja sprawę prezentów mam już prawie załatwioną. Czekam jeszcze tylko na jeden prezent który zamówiłam na allegro. Mam nadzieję, że paczka zdąży przyjść przed świętami. 

Jeśli nie wiecie jeszcze co kupić poniżej przedstawiam wam kilka sprawdzonych pomysłów, które sprawdzą się dla każdego. Są to proste i praktyczne prezenty, które na pewno przydadzą się osobom obdarowanym.




1. Etui na telefon - ten prezent sprawdzi się tylko wtedy kiedy znacie model jaki posiada osoba którą chcecie obdarować. Jeśli chcecie się upewnić co do modelu możecie podpytać taką osobę o jej telefon pod pretekstem chęci zakupu takiego samego modelu. :)

2. Szalik, czapka, rękawiczki - możecie kupić zestaw lub tylko jeden z tych elementów. W internecie jest teraz mnóstwo sklepów, które oferują ręcznie robione czapki, szaliki i rękawiczki. Poleca wam np. Sklep Gałgan lun Dear Deer.

3. Słuchawki - to będzie świetny prezent dla osoby która słucha dużo muzyki, audiobooków i podcastów. 

4. Zestaw kosmetyków - bardzo fajne zestawy możecie kupić teraz w Super-Pharm. Dodatkowo do Wigilii trwa promocji dzięki której za drugi zestaw zapłacicie 40 % mniej.

5. Paletka cieni do powiek - cienie w naturalnych kolorach przydadzą się każdej kobiecie i każdej będą pasować. Poszukajcie cieni, które nie tylko będą dobre jakościowo, ale będą również cieszyć oko swoim opakowaniem. Najpiękniejsze paletki dostaniecie od The Balm i Makeup Revolution. Te drugie możecie kupić w Hebe.

6. Piżamka - za sprawą instagrama oczarowały mnie piżamki firmy Bohomoos. Są piękne, dziewczęce i eleganckie. Znajdziecie je tutaj

7. Fajny kosmetyczny gadżet - czyli coś co będzie cieszyć głównie oczy i będzie fajnym małym gadżetem do torebki. W tej kategorii świetnie sprawdzą się kosmetyki EOS albo Tony Moly. Te drugie możecie już kupić w Sephorze - tutaj. Te słoiczki w kształcie pandy <3 cudo!




1. Rękawiczki, czapka, szalik - czyli tak jak w prezentach dla niej - zestaw lub jeden z elementów. W przypadków większości mężczyzn to będzie świetny prezent głównie dla tego, że sami pewnie by sobie nie kupili np. nowych rękawiczek. Przynajmniej mój chłopak nie ma nigdy takiej potrzeby, ale jak dostanie nowe to chętnie będzie nosił :D

2. Koszulka - ale nie taka zwykła. Pomyślcie, czy mężczyzna którego chcecie obdarować ma jakąś ulubioną drużynę piłkarską lub zespół. Koszulka na zdjęciu ma logo drużyny NBA - San Antonio Spurs.

3. Słuchawki - najlepiej bezprzewodowe.

4. Pasek do spodni - najlepiej czarny i skórzany.

5. Portfel - jak wyżej. :)

6. Perfumy lub zestaw kosmetyków - może mężczyzna którego chcecie obdarować ma brodę? Zestawy dla brodacza dostaniecie w sklepie BeardMan.

7. Skarpetki - genialne kolorowe skarpetki dostaniecie np. od Happy Socks - do kupienia w sklepie PanPablo.


To tyle na dzisiaj! 
Piszcie w komentarzach jakie wy kpiliście prezenty swoim bliskim.

Pozdrawiam,
Ania



10 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje..ja zawsze chętnie dostaję i daję książki pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) Niestety nie wszyscy lubią czytać....

      Usuń
  2. Świetne pomysły, ja dla koleżanki ostatnio zawsze znajdę jakieś azjatyckie cuda w opakowaniu w koty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne kocie gadżety można znaleźć na aliexpess :)

      Usuń
  3. Bardzo dobre pomysły:) Na pewno można się zainspirować:) Na szczęście ja prezentowe zakupy mam już za sobą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o prezenty dla kobiet, to często kupuję perfumy, bo wiem, że jest to trafiony upominek ;) Co do facetów, to uważam, że zegarek , czy jakiś ładny perfum to idealny prezent ;)

    Może chętna na wymianę obserwacją? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;) Bardzo chętnie zaobserwuję i zapraszam do tego samego ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ciekawe pomysły. Takie bezpieczne i praktyczne :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem są to bardzo klasyczne i uniwersalne propozycje - zawsze się sprawdzą :) U nas pod choinką w tym roku, oprócz standardowych prezentów, jak kosmetyki i ubrania, pojawił się również dyfuzor do olejków eterycznych, czy też personalizowane skrzyneczki na piwo dla smakoszy tego trunku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas - www.lastazja.com

    OdpowiedzUsuń